vineri, 28 noiembrie 2014

Niciodata sa nu ne gandim mai mult de cat la suflet totul e praf si pulbere


Noi strangem o viata bani ne facem vile
peste vile ne cumparam masini peste masini
da un sarac o duce de azi pe maine cu o coarja de
paine si cand treci pe langa el nici nu ne uitam
la el si ne zgarcim la bani un bine facut o fapta
buna pentru mantuirea sufletului nostru
da
avem scoli avem facultati da tot degeaba daca
inima e de piatra degeaba daca esti frumos
prin afara si putred prin inuntru sufletul negru
cand murim nu ne intreaba daca am avut vile peste
vile nu ne intreaba daca am avut masini peste masini
nu ne intreaba daca am avut scoli sau facultati
si
singurul lucuru care ne intreaba daca am facut bine
ne intreaba de faptele cele bune care le am facut o
viata daca nu le avem ce ne facem noi ne ducem in
gheena focului unde ardem vesnic asa e viata bogatul
is da seama atunci cand e mult prea tarziu pentru el is
da seama cand sa perdut sufletul pentru nimic pentru
avere pacat foarte pacat sa tinem minte si banul ne poate
mantui si banul ne poate aduce in gheena focului daca
nu stim cum sal folosim sa tinem minte asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu