vineri, 28 noiembrie 2014

Intr-o viata trecem prin multe si prindem experenta si stim cei binele si cei raul

In aceasra viata am realizat ca nu e asa
cum am crezut-o eu am realizat ca
mereu binele este platit cu rau am realizat
ca raul este mereu rasplatit cu bine da
pana la un punct din foarte multa experenta
de viata am inceput sa cunosc persoanele
din privire ce fel ce fire este si sa cunosc
persoana prin cuvinte si stiu cei gandeste si
cei poarta capul am realizat ca aceasta viata e
mult mai grea de dus in aceste timpuri am
realizat ca fiecare cuvant conteaza la o persoana
cazuta la pamant si batut de soarta am realizat
ca in aceasta era nu mai
poti avea incredere'
in absolut nimeni nici in tine nu poti avea incredere
azi zici una si maine zici alta am realizat cand ai o
persoaan langa tine sa nui dai drumul si sa o ti
cat mai strans la inima si la suflet am realizt ca sunt
persoana invarsta si nu gandesc si la Dumnezeu
si la porcari am realizat ca o persoana tanara are o
minte mai ceva de cat un om de varsta mai inalta am
realizat ca lumea asta e mult mai rea de cat am
crezuto eu la 15 ani am realizat ca nu trebuie sa iti
pui toata increderea intro persoana ca te poate trada
si te poate sapa pela spate am realizat ca tot ce zboara
nu se manaca si trebuie gandit intai si ininte de a face
un pas si un pas care sa ne coste toata viata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu