vineri, 28 noiembrie 2014

Binele mereu e rasplatit cu rau

Cu cat am facut mai mult bine
cu atata am primit mai mult rau,
atunci cand am ajutat-o a fost bine
dar cand strig si cer ajutorul la acea
persoana care am ajutat-o ea nu se
uita la mine, si ma ignora ca pe un caine
care nici pe el nu al ignori si al mangii
strig si plang cu lacrimi de sange dar
tot ma ignora persoana care am ajutat-o,
si in care am pus ata prietenie si ata incredere
in ea a-si arata arama pe fata si imi da asa lovituri
pe la spate care simt ca nu ma mai pot ridica,
ma ridic cu mai mult putere cu mai multa incredere
cea fost acuma nu o-sa mai fie niciodata cea fost
in trecut nu o-sa se mai repete niciodata,
sa tinem minte iubirea de argint si mandria face
o prietenie stransa sa se dezbine sa tinem minte asta.
Banul si mandria aduce un om pe calea perzanei
el singur o-sa se pearda singur in mandria care o are.
Banul mandria de sine strica o persoana buna la suflet
o aduce in gheena focului daca nu se intoarce la timp.............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu